Известие

Collapse
No announcement yet.

Какъв резонатор да взема?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
    Мнението е правилно, махането му води до бърза корозия на гърнето, точно заради температурите
    Колегата говореше за окисления а сега висока температура?Гърнетата винаги са ми изгнивали отвън независимо дали са на автомобил без катализатор или с такъв но заместен с нещо си. Искрогасител,огнегасител или който както го знае имат Варбурзите или двутактовите мотори поради принципа им на работа.Понеже разбирам само за обща култура моля обяснете как се получава пламък в изпускателната система на стоков мотор?
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #47
      Колега, предполагам че знаете какво е ръждата? Също предполагам се досещате и какво е влиянието на темперaтурата върху химическите реакции? Още предполагам се досещате и защо миризмата е на сероводород при повреден катализатор, също предполагам, че щом се впускате в дискусия, знаете как работи катализатора и каква е основната му функция! Накрая... това че гърнето ви се е пробило на място в което е имало ръжда отвън... а къде на друго място да се пробие? Окислението вътре в заглушителното гърне просто е равномерно и ако случайно измерите дебелината на ламарината след 10 години дори и да нямате дупки отвън ще видите колко много е изтъняла в сравнение с да кажем не употребявано гърне.
      Не ми се пише повече щото темата се превръща в...
      Лично аз намерих отговор на въпроса си (за съжаление не в нашия форум) и ще проверя катализатора в най-скоро време.
      Успех!
      Last edited by fade; d.m.y г., 22:06.
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #48
        Лошото на форумите е че нещо май не се доразбираме но както и да е.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
          Колегата говореше за окисления а сега висока температура?Гърнетата винаги са ми изгнивали отвън независимо дали са на автомобил без катализатор или с такъв но заместен с нещо си. Искрогасител,огнегасител или който както го знае имат Варбурзите или двутактовите мотори поради принципа им на работа.Понеже разбирам само за обща култура моля обяснете как се получава пламък в изпускателната система на стоков мотор?
          Не е пламък, просто катализатора значително намалява температурата на отработените газове, това е, а не че излиза като по филмите огнен език
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
            Лошото на форумите е че нещо май не се доразбираме но както и да е.
            Добре де колега, айде да ми обясните защо аз трябва да си изгубя времето да ви обяснявам неща които можете и сам да прочетете
            Там в причини (Causes) погледнете какво пише и нека това да е края на спора.
            Deal?
            Last edited by fade; d.m.y г., 21:52.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Добре де колега, айде да ми обясните защо аз трябва да си изгубя времето да ви обяснявам неща които можете и сам да прочетете
              Там в причини (Causes) погледнете какво пише и нека това да е края на спора.
              Deal?
              Аз говорех за стокови мотори само че не уточних че трябва да са изправни.В препратката става въпрос за драгстери и форсирани мотори.Като цяло идеята на разговора е дали да сменим катализатора с резонатор и кое е по-добре да направим.До колкото знам катализатора се сменя на около 10 години /толкова му е живота/ и при положение че повечето от нас карат толкова дърти автомобили си сваляме катализаторите.Следва простата равносметка, катализатор за 1500лв. или на 5-6 години нови гърнета за 200лв.?Не съм задължил никой да си губи времето в "спор" с мен, това е само по желание.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #52
                е...х го у катализатора 1500лв няма да дам никога,пък и държавата не и дреме дали съм с катализатор,ако знаете за колите под 100кс има значение и данъка пада наполовина,
                затова аз ще си цапам въздуха на воля докат им дойде акъла на някой там горе
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #53
                  Това е положението, за да цапаме си плащаме и за да не цапаме пак си плащаме.А насреща нищо.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #54
                    Значи наистина има фирмени за 2000 и отгоре, но тези, но тези по 200-300 лева също вършат работа.Ако си продаде човек за 80-100 лева стария, правете сметка.Не знам дали с този от 200 лева колко ще изкарате, но си мисля, че няма да е по малко от гърне.За екологията е +, за джобе е -, а иначе все си плащаме..............
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      То лошото е, че не е ясно тези универсалните колко читави са като гърнета. То като катализатори е ясно с тази си цена.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment

                      Working...
                      X